Andresh Svart 20.Desember.2013 Del på Facebook Svart 20.Desember.2013 Et trådløst kan også kobles til et nettbrett via en app. Fungerer faktisk helt perfekt. Hmmm....har jo en Ipad permanent i båten som primærplotter og Spotify streaming ombord + icenet. Så kanskje trådløst kamera i masta på fly'en og rett til Ipad'en kan funke ;-) Tips til noe sånt Astor? Finner ikke noe spesielt....bare mye baby kamera... Hehe Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.Desember.2013 Del på Facebook Svart 20.Desember.2013 Tror du skal lete litt, men du skal vel ikke handle riktig enda. Jeg har noen til test og venter inn ett til som skal presenteres i Båtens Verden ut på vinteren/våren. Det er mye spennende å finne fra ulike importører. Noen kameraer ser ganske så like ut men her er det lett å bli lurt. Som sagt, så har jeg ett til test og venter inn flere….. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
JRK Svart 20.Desember.2013 Del på Facebook Svart 20.Desember.2013 Har litt dårlig erfaring med trådløst jeg, men det var ddisse bassert på 2,4 Ghz. Så til sommeren blir det PAL Signal Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 21.Desember.2013 Del på Facebook Svart 21.Desember.2013 Var innom å kjøpte denne idag: http://www.bilxtra.no/hjem/bilutstyr_og_deler/lyd-bilde/ryggekamera-monitor/ryggekamera-universal/ Men på kamera var det slik kobling: Denne inngangen i plotter: Forslag til overgang til dette? Sitér dette innlegget Link to post
Stella Ulefoss Svart 22.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Desember.2013 Astor Når du får resultatrettet av testen har du da noen mulighet for å legge det ut. Det hadde vert kjekt å vite hva resultatet blir . Hvis vi har vert snile så kan det hende vi får båtutstyr til jul God jul Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 22.Desember.2013 Del på Facebook Svart 22.Desember.2013 Er vel coax på plotter. Tipper du må ha en converter for å få det til. Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 23.Desember.2013 Del på Facebook Svart 23.Desember.2013 Leverer kamera inn igjen da jeg fikk kamera og 7" skjerm for samme pris på ebay. Plug@ Pray visstnok ;-) http://m.ebay.de/itm?itemId=190981313437 Sitér dette innlegget Link to post
Stella Ulefoss Svart 16.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2014 Hei Jeg så en annonse på Finn der en Princess som hadde høyde måler. Er det noen som har erfaring og kan forklare hvordan den virker. Jeg planlegger å gå kanalene ned til Middelhavet. Jeg mangler forsatt en del ting i båten, derfor er det ikke sikkert at det blir dette året heller. Trur at en høydemåler hadde vært tingen . Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
Runner Svart 16.Januar.2014 Del på Facebook Svart 16.Januar.2014 Et speil er vel enklest og rimeligst vil jeg tro... Men ryggekamera er mye kulere Sitér dette innlegget Intet problem er så stort og komplisert at man ikke kan løpe fra det...... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.