Jump to content

Stiv nakke, ryggekamera eller speil?

Stella Ulefoss

Recommended Posts

Et trådløst kan også kobles til et nettbrett via en app. Fungerer faktisk helt perfekt.

Hmmm....har jo en Ipad permanent i båten som primærplotter og Spotify streaming ombord + icenet.

Så kanskje trådløst kamera i masta på fly'en og rett til Ipad'en kan funke ;-)

Tips til noe sånt Astor? Finner ikke noe spesielt....bare mye baby kamera... Hehe

Tror du skal lete litt, men du skal vel ikke handle riktig enda. Jeg har noen til test og venter inn ett til som skal presenteres i Båtens Verden ut på vinteren/våren. Det er mye spennende å finne fra ulike importører. Noen kameraer ser ganske så like ut men her er det lett å bli lurt. Som sagt, så har jeg ett til test og venter inn flere…..

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

• 4 uker senere...

Hei

Jeg så en annonse på Finn der en Princess som hadde høyde måler. Er det noen som har erfaring og kan forklare hvordan den virker.

Jeg planlegger å gå kanalene ned til Middelhavet. Jeg mangler forsatt en del ting i båten, derfor er det ikke sikkert at det blir dette året heller.

Trur at en høydemåler hadde vært tingen .

Jan Martin

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...