Hank Startet 26.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2005 Strever med å få av de siste restene av noe gammel primer og bunnstoff. Ble anbefalt "Epifanes" malingfjerner på SeaSea. Denne skal bare ligge på ca 15 min før man skraper vekk malingen og skyller med vann. Sterke saker tydeligvis. Kjøpte en boks, men oppdaget senere at det står at stoffet ikke må brukes på gelcoat... Det menes vel da antagelig bar gelcoat, men er litt usikker. Noen som har erfaringer med produktet? Får prøve på en liten flekk først å se.. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 26.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2005 Har denne noe lignende sammensettning som foreks. Ducsola så løser hele gelcoaten opp... Det kan jo hende det går bra... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Hank Svart 26.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2005 Hva slags sammensetning har Ducsola? Er det noe som også selges i båtbutikker? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 26.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2005 Beklager.... Jeg kasta boksen etter en et "uheldig" forsøk med å bruke Ducsola til å fjærne noe lakksøl på de sklisikkre dollborene mine. (Det begynnte å koke og gelcoaten løste seg opp). Hebbesen tenkte med seg selv, aldri mer i min båt så jeg pælma hele boksen... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.