Jump to content

Mariner 4hk Hvilken modell og hvor kjøpe deler?

RolfA

Recommended Posts

Ja som overskriften sier. Har fått en Mariner 4hk som jeg ikke finner ut av. Trenger stempel-kit og div motordeler til denne, da "noen" kjørte uten olje i bensinen. Men har vært omtrent overalt på nettet for å finne deler, men næggu om jeg finner noe. Kan noen hjelpe meg å finne ut hvilken modell dette er, og hvor jeg kan få handlet deler.

Det som står på plata på motoren er som følger:

4M

6E0

s

074 359 eller 074 350

mvh

Rolf Hansen

Høres ut som en litt eldre motor av Yamaha-typen. Kanskje nye deler koster mer enn motor er verd ?

Joa, sikkert, men bortsett fra stempel og bærelager er resten bortimot strøkent. Ingen rustne skuer eller noen som helst problemer. Har plukket fra hverandre hele sulamitten. Gikk som en drøm. Sylinderen har utrolig nok klart seg. Trenger kun en lett honing. Har funnet ut at dette er en Yamaha 4a fra 87-88 så da er det bare å begynne å lete i det store utland etter billige deler. Rolf

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...