Christina 3 Startet 25.Desember.2013 Link til dette innlegget Startet 25.Desember.2013 Hei. Har endelig fått registrert meg hos MarineTraffic og lastet ned mAIS på telefon :-) Ser ut til å fungere flott det men får ikke lastet opp bilde av båten ? Kort forklart hva jeg gjør : Går inn på bilder, last opp bilde. Velger et bilde som ligger på pc, skriver inn navn på båt og mmsi og trykker send inn. Da får jeg opp 404 page not found. Er det bare tilfeldig at siden er nede nå eller har jeg misforstått helt ? Vh Christina 2 Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 26.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2013 Såvidt jeg kan se har du gjort alt riktig. Må antakelig bare ha vært en forbigående feil, jeg prøvde meg nettopp og fikk lastet opp uten problemer. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Christina 3 Svart 26.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2013 Takker.... Må le ....går jeg inn på mine opplastede bilder i dag ligger det 2 bilder der :-) skjønner ingenting jeg. Men da ser det ut til at det er i orden da :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.