Ivardraco Startet 27.Desember.2013 Del på Facebook Startet 27.Desember.2013 sitter her og kjeder meg og surfer litt på nett og kom over en side som sier at draco kommer med nye båter i 2014 ? kan noen bekrefte dette avkrefte og vis ja noen bilder av nye båtene ? :D Sitér dette innlegget Link to post
windyén Svart 27.Desember.2013 Del på Facebook Svart 27.Desember.2013 Det stemmer, det er Windy som står bak som jeg har forstått, men har ennå ikke sett noen bilder, har lest at de kommer kun med påhengsmotorer for å holde prisene på et akseptabelt nivå. Det blir spennende å se, Draco er jo en gammel klassiker.. Sitér dette innlegget Link to post
Ivardraco Svart 27.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Desember.2013 ja hadde håpet på at draco kom med ett nytt flaggskip jeg da :P Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 27.Desember.2013 Del på Facebook Svart 27.Desember.2013 De nye Dracoene har ingenting å gjøre med de gamle. De har et helt annet design, ligner vel litt på Røkke tenderen til Windy, bare en god del mindre og i billigere utgave. Det skal bli "billig-merke" til Windy, og har navnet igjen fra gamle Draco. Det eneste jeg har sett som ligner er vindskjermen fra 1800 Suntop tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
santanaman Svart 28.Desember.2013 Del på Facebook Svart 28.Desember.2013 Sjekk på www.stormermarine.no dær ligger bilder osv av disse båtene. Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 28.Desember.2013 Del på Facebook Svart 28.Desember.2013 (redigert) Stormermarine har ingenting med de nye såkalte Draco båtene å gjøre. Stormer sine båter er basert på Linge sine gamle skrogformer og kommer i lett moderniserte utførelser. Blant annet vil det lanseres en ny versjon av Sportlingen. http://www.flatsea.net/forum/index.php/topic,54.0.html De nye Draco båtene er et rent Windy produkt. Eller nesten ikke det engang da de bare betaler for designet. Eksteriøret designes av Dubois naval Architects. Interiøret designes av Mark Tucker´s Design Unlimited og båtene skal produseres av Model Art of Ostroda (Polen). Windy trenger et "billigere" og kanskje litt mere sporty produkt i portefølgen sin. http://www.batmagasinet.no/artikkel/avansert-dagsturb%C3%A5t-fra-draco Liker du klassisk Draco design men ønsker ny lettstelt båt hadde jeg nok satset på Stormer Marine. De nye WindyDracoene blir sikkert fine....men noe helt annet Redigert 28.Desember.2013 av Executive (see edit history) Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
santanaman Svart 1.Januar.2014 Del på Facebook Svart 1.Januar.2014 Hær er den rette addressen om de "nye" draco båtene, vel og merke er ikke sidene helt klare enda. Ligger link til facebook siden dems med litt historie av mange av de gamle modellene. www.dracoboats.com Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 19.Januar.2014 Del på Facebook Svart 19.Januar.2014 (redigert) Sidene er oppe www.draco.no Fine linjer egentlig. Og hjemmesiden virker ungdommelig og frisk. Men bowider er ikke helt min greie. Foretrekker styrehus faktisk Også litt omtale i det ganske utland: http://thornews.com/2014/01/19/draco-is-back/ Redigert 19.Januar.2014 av Executive (see edit history) Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Worry II Svart 19.Januar.2014 Del på Facebook Svart 19.Januar.2014 Veldig flott nettside ! Håper på suksess og et par modeller til :-) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 20.Januar.2014 Del på Facebook Svart 20.Januar.2014 Kule linjer og veldig mye design, men for oss som er oppvokst med Draco på 80-90tallet og syntes dette var flotte båter den gang da, blir lit skuffet over at dem ikke har mer "draco preg" Jeg lurer på hvorfor dem har dratt inn arven og historien om Draco på sidene sine da dette egentlig ikke har så mye med Draco å gjøre i det heletatt! Uansett lykke til Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.