Jump to content

Edit History

Napoli

Napoli

MEN - for en klums som meg, med 10 tommeltotter midt i hver hånd, og 20 år siden sist jeg satt mine bein i en loddebolt. Vil ikke disse "hylsene" sannsynligvis være bedre enn loddingen jeg med et nødskrik klarer å utføre? Og sannsynligvis også bedre enn en eller annen klemt hylse/kabelsko under en krympestrømpe? Det ser jo forlokkende enkelt ut...

Og infoarket:

https://www.nteinc.com/terminals/pdf/pg6_new.pdf

Napoli

Napoli

MEN - for en klums som meg, med 10 tommeltotter midt i hver hånd, og 20 år siden sist jeg satt mine bein i en loddebolt. Vil ikke disse "hylsene" sannsynligvis være bedre enn loddingen jeg med et nødskrik klarer å utføre? Og sannsynligvis også bedre enn en eller annen klemt hylse/kabelsko under en krympestrømpe? Det ser jo forlokkende enkelt ut...

Napoli

Napoli

MEN - for en klums som meg, med 10 tommeltotter midt i hver hånd, og 20 år siden sist jeg satt mine bein i en loddebolt. Vil ikke disse "hylsene" sannsynligvis være bedre enn loddingen jeg med et nødskrik klarer å utføre? Og sannsynligvis også bedre enn en eller annen klemt hylse/kabelsko under en krympestrømpe?

• Create New...