MaSa Startet 27.Desember.2013 Del på Facebook Startet 27.Desember.2013 (redigert) Jeg har sett igår og idag at jeg har fått en feilmelding på det panelet nede i båten, Det virker som jeg kvitterer den med og holde enter knappen inne, men hvordan kan jeg få avlest koden? Jeg har sett igjennom manualer og brukerveiledninger som finnes og lest fra første til siste side. Jeg finner instrukser om hva de forskjellige knappen på panelet er, men ikke om hvordan man avleser noen feilkoder? Noen andre Bavaria sport eiere som kan bistå? Redigert 27.Desember.2013 av srs (MaSa) (see edit history) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Andresh Svart 27.Desember.2013 Del på Facebook Svart 27.Desember.2013 Hadde en 2010 Bavaria som sikkert har samme panel.... Her kom det rett som det var opp "alarm" som jeg resatte ved og holde inne enter 2-3 sek Denne alarm er koblet opp mot septik, batteri og vanntank og gir da denne alarm ved angitt minste nivå osv.. Problemet er jo som du sikkert nå opplever at den lever sitt eget liv til tider ;-) Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 27.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Desember.2013 aha vet du hva jeg trur nok du har rett.Mener jeg så det stod alarm på når vanntanken var under 20% og den er jo tom for øyeblikket. Så da er det nok det tenker jeg.. Skal fjerne den varslingen i morgen så skal jeg se om den dukker opp igjen. Takk for svar Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.