Fähndrich Startet 27.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2005 Har en kamerat som eier en Sandvik MS 880. Han ønsker opplysninger om originaltegninger, teknikse data osv. Kan dere tipse om hvor opplysninger kan hentes? hilsen Geir Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 27.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2005 Velkommen til baatplassen.no - Fähndrich! Det varer nok ikke lenge før Sebaldus melder seg (kanskje på Påskefjellet?) - mener han har maken båt! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Sebaldus Svart 27.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2005 Hei! Er tilbake fra påsketur men ikke fjellet Jeg har også en sånn båt (som jeg i disse dager vurderer å selge) og er veldig fornøyd så langt. Har desverre ikke all verdens av tegninger eller tekniske data men har en test fra et båtblad jeg kan sende som PDF fil om du vil. Kan jo ellers henvise til de data jeg har lagt inn på min båt i erfaringsdatabasen. Se i så fallSandvik 880 MS. Har du/dere andre spørsmål kan sikkert både jeg og "Mathilde" (som også har en 880) prøve å hjelpe etter beste evne. Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 28.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2005 Har de originale byggetegningene. Han kopiere og sende dersom du gir meg adressen. Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 28.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2005 Ellers har jo Sandvik båtbyggeri alle opplysninger om denne båten. Har selv vært i kontakt med dem ved en anledning. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 28.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2005 Har de originale byggetegningene. Han kopiere og sende dersom du gir meg adressen. Hvis du har mulighet til å scanne og maile til meg kan jeg legge det i dokumentarkivet.(På GIF format) Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 28.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2005 Jeg har en gammel scanner liggende. Har ikke vært brukt på en god stund (tilhørte forrige PC-pakke). Skal se hva jeg får til.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.