Jump to content

Edit History

Captain Chaos

Captain Chaos

Aha!

Da deler vi utfordring stort sett da. Formatene på innredning er typisk for disse båtene.  En skikkelig "klassisk" komfyr får du rett og slett ikke (som jeg har funnet) som tåler innbygging pga varme. "Bordkomfyrer" har rett format men utvikler for mye varme. 

Mine mål er CA: B:55 og høyde på 33+ (Fruen har målt så her går det i omtrentlige tall) Dybden er usikker. Har bare målt eksisterende kombi. Kanskje det er tilsvarende mål for deg, trolig noe mer høyde siden du har gass fra før.

Nå vet ikke jeg hvor avansert kokk du er når komfyrbehovet melder seg, men i vår "kombiovn"  prøvde vi brødbaking, varming av rundstykker, elgsteik (fra rå tilstand) og mye mer, og alt med godt resultat.  

Covection prinsippet er jo en form for varmluft men ikke helt som varmluft funksjonen på komfyren hjemme. Her er modellen jeg ender opp med. Må bare ned i båten og sjekke målene på nytt: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/mikrobolgeovn/K30CSS14E/kenwood-mikrobolgeovn-k30css14e 

Som på min gamle Sharp har man funkskjoner og programmer som kombinerer bruk av mikrobølger med grill og varmluft. Spesifikasjonsmessig er denne jeg linker til tilsvarende den jeg skal bytte ut.

Captain Chaos

Captain Chaos

Aha!

Da deler vi utfordring stort sett da. Formatene på innredning er typisk for disse båtene. Tipper du har  En skikkelig "klassisk" komfyr får du rett og slett ikke (som jeg har funnet) som tåler innbygging pga varme. "Bordkomfyrer" har rett format men utvikler for mye varme. 

Mine mål er CA: B:55 og høyde på 33+ (Fruen har målt så her går det i omtrentlige tall) Dybden er usikker. Har bare målt eksisterende kombi.

Nå vet ikke jeg hvor avansert kokk du er når komfyrbehovet melder seg, men i vår "kombiovn"  prøvde vi brødbaking, varming av rundstykker, elgsteik (fra rå tilstand) og mye mer, og alt med godt resultat.  

Covection prinsippet er jo en form for varmluft men ikke helt som varmluft funksjonen på komfyren hjemme. Her er modellen jeg ender opp med. Må bare ned i båten og sjekke målene på nytt: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/mikrobolgeovn/K30CSS14E/kenwood-mikrobolgeovn-k30css14e Som på min gamle Sharp har man funkskjoner og programmer som kombinerer bruk av mikrobølger med grill og varmluft.

• Create New...