Jump to content

Hvor kjøpe elektrisk stekeovn til båt

Christian V

Recommended Posts

Fikk akkurat levert en Steba KB19. Kostet 878,- inkl alt fra netthandel. Mener nettstedet het Whiteaway.no. De hadde andre modeller der også. Jeg kommer til å bygge inn denne, med litt luft rundt. Er lei gass når det kommer til stekeovnsfunksjon, og tror jeg etterhvert går for full elektrifisering. Denne stekeovnen har varmluft, og er bare på 1300W, som betyr at jeg kan kjøre den på inverter. Skal bli deilig å slippe gass i båt.

BØstrøm skrev for 1 time siden:

Fikk akkurat levert en Steba KB19. Kostet 878,- inkl alt fra netthandel. Mener nettstedet het Whiteaway.no. De hadde andre modeller der også. Jeg kommer til å bygge inn denne, med litt luft rundt.

Jeg har hørt at disse blir alt for varme til å bygge inn, og vil fort varme opp luften rundt. Jeg er redd du må ha mye plass rundt den. For mitt vedkommende så har jeg ikke nok plass til å sikre tilstrekkelig med luft/ventilasjon  rundt.

Høne, øl og hornmusikk!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...