dacapo Svart 10.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2018 (redigert) Mange gode alternativer her. Ser at den fra Samsung har en litt annen teknikk på innblåsing av varmluften. Redigert 10.Januar.2018 av dacapo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2018 Nå har ovnen i "Mon Bijou" sagt takk for seg også. Spennende å se hva dere andre lander på. Jeg skal kjøpe ny også, så erfaringer med hvor dere kjøper, og hvilken dere velger er interresant Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 15.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2018 Fikk akkurat levert en Steba KB19. Kostet 878,- inkl alt fra netthandel. Mener nettstedet het Whiteaway.no. De hadde andre modeller der også. Jeg kommer til å bygge inn denne, med litt luft rundt. Er lei gass når det kommer til stekeovnsfunksjon, og tror jeg etterhvert går for full elektrifisering. Denne stekeovnen har varmluft, og er bare på 1300W, som betyr at jeg kan kjøre den på inverter. Skal bli deilig å slippe gass i båt. Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 15.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2018 BØstrøm skrev for 1 time siden: Fikk akkurat levert en Steba KB19. Kostet 878,- inkl alt fra netthandel. Mener nettstedet het Whiteaway.no. De hadde andre modeller der også. Jeg kommer til å bygge inn denne, med litt luft rundt. Jeg har hørt at disse blir alt for varme til å bygge inn, og vil fort varme opp luften rundt. Jeg er redd du må ha mye plass rundt den. For mitt vedkommende så har jeg ikke nok plass til å sikre tilstrekkelig med luft/ventilasjon rundt. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Trawler 42 Svart 15.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2018 Ikke elektrisk, men står ubrukt og støver ned, vi satt inn en kjøleskuff istedet ! Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.