Kenarn Startet 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Januar.2014 Jeg har en Scand atlantic 84mod med skyvevinduer i AC som ikke holder tett. Er det noen som har løst dette problemet før? Eller er det noen som hvet hvor en får kjøpt de nye vinduene de har på de nye atlanticane,som blir vippet ut? Har Spurt de nye drivrene på Scand,men fikk ikke mye svar der. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Har samme problem som deg,og sannsyneligvis alle andre med baltic eller atlantic. min løsning ble og fuge de igjen...får ikke åpnet de da,men bedre enn at de lekker. nye vinduer er mulig og få levert til ca 10.000 kr stykket.. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Philonica III Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Hei Har en 86 mod. men har ikke det problemet. Det var da volsomt til pris for et vindu Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 5.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2014 Ring ERTEC i Tvedestrand. Det er mulig det er dem som har produsert de du har. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Kenarn Svart 6.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2014 Pratet med de på Ertec på torsdag,men de kunne ikke selge direkte til meg. Jeg måtte kjøpe de gjennom Scand Jeg pratet med de på Scand igjen på torsdag,men de klarer ikke å komme med noen pris. Får spørre for tredje gang i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Skorgenes MC 34 Svart 19.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2015 Noen som har litt flere tips om patent for å løse lekkasje problemet. Bygge om konstruksjonen, bytte pakning mm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.