idars Startet 3.Januar.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Januar.2014 (redigert) Som elwaro frelst kunne jeg tenkt meg å få tak i salgsbrosjyrer til elwaro , og da først og fremst elwaro30 men er også innterisert i andre elwaro. Legg gjerne ut på dokumentarkivet hvis du ikke vill selge Hilsen en som synes snekke er fine båt typer Redigert 3.Januar.2014 av idars (see edit history) Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
idars Svart 8.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2014 Tar frem denne igjen jeg å ser om det er litt mer respons nå Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Slangemannen Svart 8.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2014 Jeg fikk tak i brosjyre til min Elwaro 755 på finn.no. Da fikk jeg med prislister på alle Elwarobåtene også. Skal lete litt og se om jeg klarer å finne igjen hvem jeg fikk det ifra. Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 8.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2014 Ja det hadde vært fint Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Øya Svart 21.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2014 Har du kontaktet Ronny på Elwaro Boats. Jeg så at han hadde endel gammelt liggende sist jeg var innom. Ring tlf 90532155. Kanskje du er heldig. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
idars Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2014 Takk for svaret øya , regnet igrunn med alt forsvant i brannen så har ikke tenkt på å ringe de . Men da skal jeg prøve det Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Øya Svart 23.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2014 Mye forsvant nok i brannen men det var jo kun 1 av hallene som brant. Den eldste står igjen... Lykke til. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Vindøyet Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Hei! Vi skal selge vår Elwaro 30 så snart sesongen begynner. Hvis du kan "dele" original salgsbrosjyre hadde det vært fint. :-) Vi har forøvrig den versjonen (1985) med sideforskyvet nedgang til akterlugeren og med dobbeltkøye bb i denne. Er imponert over kvaliteten og hvor godt denne har holdt seg i nesten 30 år. Lurer på om dagens tuppervarebåter og hi-techmotorer tåler det samme? mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 6.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2014 Hei Vindøyet , vet ikke heit om det er meg du spør men har ikke fått tak i noen brosjyre ennå men hvis jeg får tak i skal jeg prøve å få lagt den ut hær på BP. Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
nordan family 27 Svart 7.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2014 Min far har slik brosjyre liggende. Skal se etter den neste gang jeg er der. Han har fremdeles sin Elwaro kjøpt første halvdel av åttitallet. God båt! Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 7.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2014 Det hadde vært supert nordan family 27. For meg er det den båten jeg alltid har ønsket meg. Og den passer veldig bra til vårt bruk Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
idars Svart 21.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2014 Tillater meg å spørre om du har fått undersøkt noe mer med den brosjyra nordan family 27 ? Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
nordan family 27 Svart 21.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2014 Jeg har ikke vært der, men treffer han til uken. Jeg vet han har, men spørsmålet er om han vet hvor Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 1.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Funnet - må scannes Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 2.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2014 Nå ble jeg virkelig glad , blir bra når du får skannet den Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
idars Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Hei hvordan ligger du ann med å få skannet brosjyra nordan family 27 ? Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
nordan family 27 Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Kan du sende meg en IM med mailadressen din så skal jeg se å få vippet over en fil i morgen? Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Det skal jeg gjøre Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.