Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Har for øvrig bare tatt en liten test for å se hvordan det vil se ut i cockpiten med nytt dørkbelegg. Tror dette kan bli veldig fint! Og dette skal jeg klare selv!

IMG-1206.JPG.bc2820700ab329a440529f27c1170db5.JPG

Hva tror dere er best her? Å lage en heldekkende og skjære til for lukene, eller lage egne til lukene og smale til sidene for seg selv? 

Rent umiddelbart tenker jeg at å lage dem lukevis vil være det letteste. Belegget må jo uansett skjøtes. 

Den forreste luken - den med nødfyllingen til tanken til venstre - er skrudd fast av en av de tidligere eierne og kan dermed ikke åpnes. Så følger de to motorromslukene, som skal kunne åpnes.

Lenger akterover er det tre små luker som må skjæres til (to batteriluker og en til smøringsboksen til akslingen), så der blir det mer flisespikkeri. Der må jeg også stanse ut hull til feste for bordbeina og ekstrasetet.

Pequod

Pequod

Har for øvrig bare tatt en liten test for å se hvordan det vil se ut i cockpiten med nytt dørkbelegg. Tror dette kan bli veldig fint! Og dette skal jeg klare selv!

Hva tror dere er best her? Å lage en heldekkende og skjære til for lukene, eller lage egne til lukene og smale til sidene for seg selv?'

Den forreste luken - den med nødfyllingen til tanken til venstre - er skrudd fast av en av de tidligere eierne og kan dermed ikke åpnes. Så følger de to motorromslukene, som skal kunne åpnes. Lenger akterover er det tre små luker som må skjæres til, så der blir det mer flisespikkeri.

Pequod

Pequod

Hva tror dere er best her? Å lage en heldekkende og skjære til for lukene, eller lage egne til lukene og smale til sidene for seg selv?

Pequod

Pequod

• Create New...