Maren Startet 27.Mars.2005 Del på Facebook Startet 27.Mars.2005 Hadde et uhell med vår Nidelv 28, 87 modell etter at den var kommet på land i fjor høst. I et kraftig uvær ble en stor trelem løftet av vinden og knuste SB og BB rute i vindskjemen. Den er av merke Golar. Er det noe som har et bra tips for hvordan man sikrer seg å få rett størrelse på nytt glass? Nidelvfabrikken hadde ingen mål å oppgi. Sitér dette innlegget Link to post
kapptein Svart 27.Mars.2005 Del på Facebook Svart 27.Mars.2005 Enklest, best, sikrest, raskest, finest, dyrest: Gi hele jobben til en glassmester! Og forlang herdet glass. Vil du ha plexi, så gjør du det lett sjøl, bare lag en perfekt mal først. Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
Windy 9800 Svart 27.Mars.2005 Del på Facebook Svart 27.Mars.2005 Hei, Jeg tror produsenten fremdeles eksisterer. Prøv Golar Metall, holder til i Tvedestrand og har tlf 37 19 97 00. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 28.Mars.2005 Del på Facebook Svart 28.Mars.2005 Forrige eier av slagskipet hadde forsikrings skade hvor stb front vindu ved fører plassen ble byttet. Så vidt jeg kan huske fra dokumentasjon som var vedlagt da båten ble kjøpt ble vinduet skjært til i vanlig glass og så herdet. Mener at ny rute ferdig innmontert kom på 5500 kr,men er godt mulig at jeg husker feil her. Men har du ikke forsikring på Nidelven da? Ville nok gått for herdet glass selv,men det er kanskje et kostnadsspørsmål og. Sitér dette innlegget Link to post
balja Svart 28.Mars.2005 Del på Facebook Svart 28.Mars.2005 Hei, Jeg tror produsenten fremdeles eksisterer. Prøv Golar Metall, holder til i Tvedestrand og har tlf 37 19 97 00. <{POST_SNAPBACK}> Hei! jeg fikk ny rute til Skilsø 750cc hos Golar metall på dagen da jeg fikk knust SB vindu. Balja Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 28.Mars.2005 Del på Facebook Svart 28.Mars.2005 Husker du prisen? Sitér dette innlegget Link to post
balja Svart 28.Mars.2005 Del på Facebook Svart 28.Mars.2005 Jeg husker ikke pris! Dette var på slutten av 80 tallet. Båten var en 1986 mod. Balja Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 29.Mars.2005 Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 Hei, Jeg tror produsenten fremdeles eksisterer. Prøv Golar Metall, holder til i Tvedestrand og har tlf 37 19 97 00. <{POST_SNAPBACK}> De lever nok i beste velgående. Men de heter Colt Industrier. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.