lofot2 Startet 4.Januar.2014 Link til dette innlegget Startet 4.Januar.2014 Nå nærmer min Volvo Penta Kad 600 timer. Vurderer å sende inn dysene for sjekk/justering. I den forbindelse lurer jeg på om noen kan anbefale et dieselverksted. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 4.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2014 Det var da svært tidlig?Sikker på at det er etter boka?En Italiensk Lohmbardini som jeg hadde skulle ha lettere overhaling med sjekk av dyser på 1500 t. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
lofot2 Svart 5.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2014 Ifølge manualen skal de vistnok sjekkes/justeres hver 600 time. Merker at det er blitt litt mere røyk ved oppstart også. Sitér dette innlegget Link to post
lofotkonge Svart 5.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2014 Hei! E.Steffensen diesel As i Svolvær er experter på området :-) http://www.esdiesel.no/ anbefaler å ringe dem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.