finnr Startet 5.Januar.2014 Link til dette innlegget Startet 5.Januar.2014 Hei! Jeg har da fått meg båt, som jeg nå ikke finner ut hva type eller produsent dette er, den er 465cm lang, 195 bred, står sea jeep på siden, men jeg finner ingen info på nett eller bilder av båter som ligner, har hvert innom facebook kjøp og salg sider, der har jeg fått mange forslag, men ingen som matcher helt, håper dere her kan gi meg tips, ps, denne har hvert u-båt som skal fikses å flikkes med :)mvh Finn R Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 6.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2014 Kan jo ligne litt på denne, en Draco? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
haugi Svart 6.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2014 Den Dracoen ble aldri laget for utenbordsmotor. er et helt annet skrog også. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2014 linjene i baugen minner om Selco Selstar 16: http://home.online.no/~cepe/fjord/rana-fjord/rf16star.JPG Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
finnr Svart 6.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2014 Hei! takker for svar, den røde båten bak på bilde nr to er en selco selstar 16, :) artig båt med 90 hp bak, fikk tips om ockelbo, ang den hvite. Den synes jeg ligner best, men er stor forskjell inni båten, kan dem ha forandret i di senere år? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2014 ok, trodde det var en Fjord 15 :) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.