Jump to content

Er det noen som kjenner dette vidundermiddelet?

Sydvesten

Recommended Posts

Dulon Er et båtpleiemiddel så vidt jeg har skjønt :rolleyes:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Kanskje det samme som tefcar?

Det er en teflonbehandling som brukes på lakken på biler, men som også reklamerer med at den med stort hell kan brukes på båter.

Jeg har behandlet en av mine biler med tefcar og det virker. Billakken er i utgangspunktet ingen jevn og glatt overflate. Ser man lakken gjennom et forstørrelsesglass ser den ut som et månelandskap. Etter tefcarbehandlingen blir den helt jevn og teflonen gjør den glatt. Dette gjør at skitten ikke fester seg og bilvasken blir redusert til å sprute shampo over bilen med en spruteflaske og så spyling med høytrykkspyler. Lakken får også en fin glans og polering er unødvendig.

Har nå ikke peiling på om Dulon er samme typen behandling, men skal en først behandle båten med noe ekstra som gjør renholdet lettere så er det endel forskjellige lakkbehandlinger til bil som kanskje også bør vurderes.

tj

Dulon er et to-komponert poleringsmiddel. Jeg har brukt det i flere år...med et fantastisk resultat...dyrt er det ca. 400,00

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem selger så dette vidundermiddelet i kongeriket :flag: da

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Nå er ikke jeg agent for Dulon men motok akurat en mail med navn på Dansk distributør

Ring til Palby Marine,

+45-75881311 spørg efter Bjarne og bestil hos ham.

Dette Firma er min distributør i DK.

Very Respectfully,

Martin Walter Massenberg

Dir. Dulon International Services DK

Dir. Ecosea Scandinavia

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Det har tidl. vært agent i Norge, men de har sluttet antagelig på grunn av pris. Jeg fikk det fra importør via mitt firma, Sjekket i dag og de har fortsatt litt på lager. De selger ikke direkte til forbrukere,men de som er interessert kan sende meg en IM, så kan jeg bestille opp til de som vil ha

Sorry, ble visst dobbelt opp her

Redigert av jory (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...