Gulenpower Startet 7.Januar.2014 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2014 Hei! Eg sit her med ein "gamal" Cetrek Pilot 731 autopilot. Denne har begynt å fjuske litt i det siste, og vil no ikkje gå i "auto". Tidelegare var det vel Belanor som hadde service på desse, men dei blei overtatt av Garmin.Garmin har ikkje overtatt Cetrek-biten, dette har eg sjekka med dei. Nokon meinte det var Raymarine som hadde overtatt, det var heller ikkje dei. Er det nokon her som veit kor eller til kven eg skal henvende meg for å få hjelp til mitt problem? Finst det nokon som fortsatt jobbar med Cetrek i Noreg? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 7.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2014 Hadde en i 700 serien og da var jeg i Bergen hos Moltech AS på Nordnes. ser Moltec AS har flyttet til Laksevåg 55 96 01 90. Og de var yngre enn meg så mulig noen vet noe. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
nordan family 27 Svart 25.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2014 Fant du noen som kunne noe om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.