Robroy11 Startet 7.Januar.2014 Del på Facebook Startet 7.Januar.2014 Hei. Lurte på om noen her inne kunne hjelpt meg litt vedr min påhenger. Mariner 8 hk fra 1986 motor nummer 6G1 024343. Trenger deler til undervanns huset, oljetetninger, vannpumpehus etc... Men vanskelig å skaffe deler til denne, noen har sagt til meg at eg kan bruke deler fra en Yamaha 8hk fra 1986. Denne skal etter sigende ha akkurat samme delene. Har sjekket litt på boats.net og ser at dei ser like ut på deler sånn sett. Men tenkte få dette bekreftet i fra noen her som har bedre peiling enn det jeg har... Håper det er noen her som veit om dette.. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 7.Januar.2014 Del på Facebook Svart 7.Januar.2014 Jeg vet ikke, men en telefon til Ravns Garage vil oppklare dette!http://www.ravns-garage.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 7.Januar.2014 Del på Facebook Svart 7.Januar.2014 Ja den mariner 8 hesteren din er identisk med yamaha 8hk fra 1986. Har selv hatt en 1986mod mariner 6 hk som jeg brukte deler fra en identisk 6hk som var fra yamaha. Mvh Diddn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.