biozide Startet 14.Januar.2014 Del på Facebook Startet 14.Januar.2014 (redigert) Hei, Har byttet dieselpumpe, dyser, stempler og ringer. Motoren maler som en katt og går stabilt på 850 rpm( tomgang), men jeg mangler 200 rpm for komme opp på 2800. Tenkte å sjekke følgende: - Åpningstrykk på dyser - Justere throttle armen på pumpa( to skruer som sperrer på staget i pumpa på to sider av pumpehuset i blokka) - Justere ventiler Flere tips? Jon Mulig den nye pumpa er kalibrert annerledes enn den som kom ny med motoren. Redigert 14.Januar.2014 av biozide (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Januar.2014 Del på Facebook Svart 14.Januar.2014 Sjekk turtelleren! Det er mer regelen enn unntaket at denne viser feil.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eureka Svart 14.Januar.2014 Del på Facebook Svart 14.Januar.2014 Og du er sikker på at du har byttet et eventuelt luftfilter. Bare nevner det, sånn i tilfelle Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 14.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2014 Takk:) Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 14.Januar.2014 Del på Facebook Svart 14.Januar.2014 Jeg kommer aldri opp på angitt max turtall pga for stor propell, og er happy likevel. Ved nærmere ettertanke er vel ikke det relevant feilkilde for deg siden du har mekka en motor som tidligere har gitt ønska turtall. Da ville mitt råd være å sjekke turteller som nr 1 og luftfilter som nr 2. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.