Jump to content

Hva kan en vente å få for 200.000

Goddis77

Recommended Posts

Scand 26 burde passe i det prisleiet men se opp for de mulige feil som kan begrunne lav pris (pestilens og slitt VP = dyrt og ubehagelig). Vær forberedt på litt egeninnsats; er det bare det kosmetiske så er det jo grei skuring og dermed mulig å få en grei båt og heller betale "resten" litt over tid ved å gjøre jobben selv.

PS du var ikke tilfeldigvis innom Kjapp'en i går ettermiddag/kveld?

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Hei, Outbreak.

Bare for å stille nysgjerrigheten min......., har det løst seg med båten i Tønsberg?

Forøvrig lykke til med videre båtjakt.

Fernanda

:flag:

<{POST_SNAPBACK}>

Hei.

Alt ordnet med Tønsberg. Har vært i kontakt med en kar nede i Grimstad ang en annen båt, men den ligger nok litt over budsjett. En Windy 24. Han skulle ha 250.000

For å svare TwinCab: Når en kan få en Windy 24 med en helt ny dieselmotor på 200HK for 250.000, må en kunne få tak i en litt eldre til 200.000?

Har sett på båter rundt 23-26 fot, alt etter løsninger innvendig.

Denne har jo en 25 år gammel bensinmotor. :crazy:

Du kan kanskje være heldig å finne en tidlig 80-talls båt som tilfredsstiller kravene dine men jeg kommer ikke på å ha sett noen slike i farten, og jeg følger ganske godt med på hva som er annonsert. Hvis du moderer kravene til fart og kan godta 15 knop marsjfart, så kan du kanskje finne en Nord West 740 til rundt 200.000. En bekjent kjøpte 2 slike for ca. denne prisen i fjor. Også Saga 7000 med en litt stor motor kan kanskje være aktuelt?

Min båt (Saga 25 CC - 87 mod.) tilfredsstiller de kravene du lister opp men da måtte nok lagt til godt over 100.000 til hvis skulle kjøpt en slik. Har sett de annonsert for mellom 300.000 og 370.000 nå i år.

Redigert av saga (see edit history)

Denne har jo en 25 år gammel bensinmotor.  :crazy:

Du kan kanskje være heldig å finne en tidlig 80-talls båt som tilfredsstiller kravene dine men jeg kommer ikke på å ha sett noen slike i farten, og jeg følger ganske godt med på hva som er annonsert. Hvis du moderer kravene til fart og kan godta 15 knop marsjfart, så kan du kanskje finne en Nord West 740 til rundt 200.000. En bekjent kjøpte 2 slike for ca. denne prisen i fjor. Også Saga 7000 med en litt stor motor kan kanskje være aktuelt?

Min båt (Saga 25 CC - 87 mod.) tilfredsstiller de kravene du lister opp men da måtte nok lagt til godt over 100.000 til hvis skulle kjøpt en slik. Har sett de annonsert for mellom 300.000 og 370.000 nå i år.

<{POST_SNAPBACK}>

Nei, det er vel en dieselmotor den bmw'en. Han har nok skrevet feil.

ellers: http://www.finn.no/finn/boat/object;pdc=11...lG879617&pos=18

Nei, det er vel en dieselmotor den bmw'en. Han har nok skrevet feil.

ellers: http://www.finn.no/finn/boat/object;pdc=11...lG879617&pos=18

<{POST_SNAPBACK}>

Tja, mulig det. Men motorbildene til den linken Jan viste til lignet på en bensinmotor med luftfilter, forgasser og grenmanifoil, men det er mulig jeg tar feil.

I annonsen på den båten du viser til kan jeg ikke se at det står om der er diesel eller bensin.

Redigert av saga (see edit history)

Til Skipper Worse: Var nok ikke innom kjapp'en igår desverre. Har vært på ferie i Kristiansand/Danmark.

Men så jo selvfølgelig en båt der nede nå når jeg er kommet hjem.

http://www.finn.no/finn/boat/object;pdc=11...LJ-772871&pos=7

MEN hadde jeg hatt 50.000 til hadde jeg gått for denne:

http://www.boat.no/annonsetorget/items/vie...=11167&ii=41211

Har vært i kontakt med eieren her, men hadde kanskje fått den ned i 230.000

Problemet er at da må jeg selge Nidelven først. Har 210.000 nå .

Har sett på flere Scand 26 med dieselmotorer i vinter, men de har blitt solgt VELDIG fort. Ligger rundt 180.000++

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...