Mariell Svart 20.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2014 Komodo. Beste plassen for burdykking for å oppleve Hvithai er i Mosel Bay ett lite stykke fra Cape Town på Østkysten. Går fly direkte dit fra Johannesburg om man ikke gidder å kjøre fra Cape Town. Vil tro ca 6 timer å kjøre langs landeveien. Alle mulige forbehold på tid, da jeg de gangene jeg har vært i Mosel Bay har kommet/reist direkte med innenriks fra Johannesburg Tror ikke de driver med det i farvannet på utsiden av Cape Town. Har selv IKKE vært i buret, arbeidet offshore der nede. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
-morten- Svart 21.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2014 Mitt favoritt reisemål er Australia. I 2004 reiste jeg og samboeren min på kryss og tværs. Hærlig klima hærlige folk og masse naturopplevelser. Vi hadde flere båtturer og øyturer, men spessielt en tredagerstur med den ærverdige skuta The Defender, var en fantastisk opplevelse. Fantastisk snorkling med en mengde fisker og vakkre koraller. Neste gang har jeg lyst til å leie båt i området selv, Whitsundays. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Tom Rør Svart 21.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2014 Komodo skrev On 19.1.2014 at 12.52: Kult! Fikk du sett hvithai fra buret? En av mine drømmer To timer til sydover med fly så er man på Kapp Verde. Sikrere å få sol å varme der Fikk sett hvithai, og tok på den, da den strøk inntil buret. Skikkelig morsomt. Burdykket i Gansbaai med White Shark Ecoventures. Anbefales Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 23.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2014 Helt klart skikkelig ot! To uker på Tenerife før jul. Helt turist, men får da tid til å skrive julebrev. Dessuten slo det til med skikkelig uvær, så det var ingen mangel på opplevelser. Neste tur er med Lufthansa, 4300 t/r Johannesburg. Plukker opp et par leiebiler der, og kjører et par uker nordover, båttur i Okvango, Båttur i Chobe (oppstrøms fra Victoriafallene) og så tilbake. Etter 2-3 uker er det da godt å komme hjem til båtpussen!! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
MaSa Svart 23.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2014 Nå skal jeg forresten teste ut Aruba om 5 dager først en uke der. Så skal vi ha en ukes cruise til Panama,Colombia, Venezuela og curacao :) Kanskje det blir en ny slager :)) ser frem til sol og varme nå Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.