Jump to content

Hvor er ditt syden-paradis på vinterhalvåret?

Zitt

Recommended Posts

Komodo.

Beste plassen for burdykking for å oppleve Hvithai er i Mosel Bay ett lite stykke fra Cape Town på Østkysten.

Går fly direkte dit fra Johannesburg om man ikke gidder å kjøre fra Cape Town. Vil tro ca 6 timer å kjøre langs landeveien.

Alle mulige forbehold på tid, da jeg de gangene jeg har vært i Mosel Bay har kommet/reist direkte med innenriks fra Johannesburg

Tror ikke de driver med det i farvannet på utsiden av Cape Town.

Har selv IKKE vært i buret, arbeidet offshore der nede.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Mitt favoritt reisemål er Australia. I 2004 reiste jeg og samboeren min på kryss og tværs. Hærlig klima hærlige folk og masse naturopplevelser. Vi hadde flere båtturer og øyturer, men spessielt en tredagerstur med den ærverdige skuta The Defender, var en fantastisk opplevelse. Fantastisk snorkling med en mengde fisker og vakkre koraller. Neste gang har jeg lyst til å leie båt i området selv, Whitsundays.

bilde

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Helt klart skikkelig ot!

To uker på Tenerife før jul. Helt turist, men får da tid til å skrive julebrev. Dessuten slo det til med skikkelig uvær, så det var ingen mangel på opplevelser.

Neste tur er med Lufthansa, 4300 t/r Johannesburg. Plukker opp et par leiebiler der, og kjører et par uker nordover, båttur i Okvango, Båttur i Chobe (oppstrøms fra Victoriafallene) og så tilbake. Etter 2-3 uker er det da godt å komme hjem til båtpussen!!

Laholm

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...