Arne Belinda Startet 28.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2005 Er det noen som har erfaring med bruk av USB TV tuner for PC ombord? Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 28.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2005 (redigert) Er det noen som har erfaring med bruk av USB TV tuner for PC ombord? <{POST_SNAPBACK}> HER og HER finner du noe om dette EDIT : WWW.DINSIDE.NO har også testet mange slike løsninger. Bla DENNE. GeV Redigert 28.Mars.2005 av GeV (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
OT-flyktning Svart 28.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2005 Velkommen Alt hva som hittil har blitt diskutert rundt TV ombord finner du i emneoversikten (link øverst til høyre på de fleste sider), nærmere bestemt her. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 28.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2005 Kjøpte et PCMCIA tv kort rett før påske, da min laptop ikke hadde USB2. Bare testet i bynære områder sålangt, men med en enkel inne UHF/VHF bordantenne får jeg ihvertfall inn både TV2 og NRK1 greit sålangt. Link til kortet jeg kjøpte : https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304755 Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
JanB Svart 28.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2005 Kjøpte Pinnacle PCTV på Clas Ohlson før påske. Fungerer perfekt. Kobla til laptop via USB2, og vanleg antennekontakt i båtens tv-antenne (type rundstråle m/forsterkar). Har gitt godt bilde og lyd på NRK og TV2 dei plassane me har prøvd. Så langt har me berre brukt "boksen" til å sjå på tv, men det er også mogleg å gjera opptak etc. Treng ikkje eigen straumforsyning og blir levert med fjernkontroll (som ser ut som ein ordinær tv-fjernkontroll). Ombord hjå oss gjer laptop'en no jobben som både som kartplotter og fjernsyn (i tillegg til loggskriving og nettbruk der det er mogleg). EDB er utvilsomt kome for å bli, - også ombord... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.