LALUNA II Svart 8.Juli.2018 Del på Facebook Svart 8.Juli.2018 Høres intressant ut hvilken type båt er dette Har du info å dele hvis ikke send det på IM til meg Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
chress41 Svart 24.Juli.2018 Del på Facebook Svart 24.Juli.2018 Hei. Ønsker transport på 27 fot windy fra Orkanger til Sarpsborg? Alle transportmuligheter. Sitér dette innlegget Link to post
Thomas G Nødland Svart 4.Januar.2019 Del på Facebook Svart 4.Januar.2019 https://www.skippersentralen.no Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 4.Januar.2019 Del på Facebook Svart 4.Januar.2019 Sent men godt...? Sitér dette innlegget Link to post
Staff Svart 4.Januar.2019 Del på Facebook Svart 4.Januar.2019 Hehe, ønsker ikke stjele trådstarter sin tråd men jeg sitter også med denne utfordringen, heldigvis litt mindre.. Vet noen en ca pris fra Haugesund til Moss for en 21foter 245bred 1800-1900kg (kommer ann på drivstoffet i båten er med motor) Bare sånn at jeg ikke blir lurt eller finner en fornuftig ca pris.. Takk:) Sitér dette innlegget Link to post
stikken Svart 4.Januar.2019 Del på Facebook Svart 4.Januar.2019 Hvis dette er en skjærgårdsjeep eller daycruiser er det billigste alternativer å dra den på henger etter en bra bil. BE førerkort er en forutsetning når egenvekt på henger er lagt til. Kanskje du kjenner noen om ikke du selv har bil eller førerkort til dette? Vil sterkt anbefale kysten via Kristiansand om det skal gjøres nå i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 4.Januar.2019 Del på Facebook Svart 4.Januar.2019 @Staff Jeg ville nok kunne ta en slik jobb for ca 9-10.000. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 5.Januar.2019 Del på Facebook Svart 5.Januar.2019 Billig småtransport får du her på fjæseboka https://www.facebook.com/groups/137309876653382/?ref=bookmarks Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.