Thor Inge Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 (redigert) Er det samme type aggregat du har SveinHa? Type HFL? Vet du hvordan tilgang er på deler til disse motorene? Jeg forstod på nettet at deler fra 2 og 3 sylinderen stort sett var like. Redigert 29.Januar.2014 av Thor Inge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 (redigert) Mitt aggregat er SDMO Alize. Har ikke sjekket stort opp men regner med at deletilgangen er bra. Redigert 29.Januar.2014 av SveinHa (see edit history) Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Sleipner93 Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Okei, satser nå på det virker en stund før jeg får lagt til med Sabben .. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Hvilken båt er det som skal få så stort aggregat? Ikke Kira II går jeg ut fra? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sleipner93 Svart 30.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Nei , har 50fot skøyte nå :-) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Blitt voksen både du og båten altså! Gratulerer! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Diesel248 Svart 30.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Ja, du verden. Gratulerer med ein sværing til båt Sleipner93! Må nesten spørre kva skøyta heiter, og kva maskin som er i. :-D Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.