Nidelv-28 Startet 26.Januar.2014 Del på Facebook Startet 26.Januar.2014 Er "snart" på tide å tenke på vårpussen. For min del har jeg en tøff beslutning å ta vedr valg av bunnstoff. Har kommet frem til at det står mellom nonstopp og seajet 033/034. Til info har båten en marsfart på ca 20 knop og max på 29 og båten har tilholdssted på hvaler fredrikstad. Hva tenker folket?? NB: Båten har tidligere vært stoffet med seajet 033 av gammel eier.... Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 26.Januar.2014 Del på Facebook Svart 26.Januar.2014 Viss de går så har jeg gått for nonstop, seajet gror mye mere. jeg lurer også på å skifte fra seajet til nonstop men er red de ikke går sammen. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Ida Marie III Svart 26.Januar.2014 Del på Facebook Svart 26.Januar.2014 Jeg har brukt Seajet de siste 5 årene,og er godt fornøyd med det. Tror nok Jotun sin nonstop er minst like bra. Men en bekjent av meg var oppe på slipp her i fjor vår, hadde lagt utpå i 2 år, og hadde ikke mere groe en jeg hadde på et år.. Han brukte Maritim sitt bunnstoff.. Han ligger riktignok i en annen havn, men ikke langt fra der min båt ligger. Har hørt rykte om at Maritim er Seajet.. Sitér dette innlegget Link to post
snøgg Svart 26.Januar.2014 Del på Facebook Svart 26.Januar.2014 Jeg har også hørt at Maritim sitt bunnstoff er Seajet. Tror det kan variere fra sted til sted hva som er best,snakk med gutta i havna Sitér dette innlegget Link to post
Luffe82 Svart 26.Januar.2014 Del på Facebook Svart 26.Januar.2014 Selvpolerende fra forskjellige fabrikater kan males over hverandre. Same med selvpolerende på hardt. Men man skal ikke smøre harde på selvpolerende. SeaJet har flere selvpolerende bunnstoff. Seajet Seajet 034 Emperor Plus er mer eller mindre likt oppbygd som NonStop. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.