oheriksen Startet 26.Januar.2014 Link til dette innlegget Startet 26.Januar.2014 Noen som kan si meg hvilke motor dette er? Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 26.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2014 Hei Dette er nok en Indenor blokk, som ble brukt av både Peugeot og Volvo Penta. Jeg har hatt en slik, i VP utgaven, med betegnelsen MD 21. God motor, med dårlig rykte i hurtiggående båter. hos meg, med seilbåt var den meget god. Denne ser ikke ut til å være marinisert av VP, kan det være en hjemme marinisering? Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
torbi Svart 26.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2014 Ser helt lik som eg hadde tidligere båt, Volvo penta MD21A. Har ikke hatt problemer med den så lenger eg kjører ikke på fullt, tok ned ca 300 omdreining fra maks, om eg husker rett. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
torbi Svart 26.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2014 Fikk opplyst den er indenor blokk. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
oheriksen Svart 26.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2014 Så då kan jeg gå utifra det er en MD21 på 60 hk eller. Skal selge denne med et volvo gir som ligger i bak kant på bildet. Tenkte prøve på 7000 kr?! Starter men går ikke orntlig, stått noen år nå... Sitér dette innlegget Link to post
oheriksen Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Kan det være MD19 ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.