Marwin Svart 31.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2014 Sør-øst kuling og storm har vi hatt siden før jul i Trondheim... Og ingen nedbør. Når skal dette endres? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
glalaks Svart 31.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2014 Nå kommer jo hetebølgen til uka i Trøndelag med 10 varmegrader så det blir vell snart sjøsetting! Skjønner ikke hvorfor jeg sleit med å montere skiboksen på bilen i år.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Møkkalasset Svart 31.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2014 Makan til enighet. Alle vil ha slutt på det været vi har nå. Gleder meg. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 31.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2014 Perfekt vintervær. Øst sørøst har gitt mere sol i januar enn i hele sommer. Ikke et snøfnugg, tørr og fin båt, skiftende mellom -4 og +5 grader. I morgen blir det lens ut fjorden. Liker dette her jeg :) Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 1.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2014 Fantastisk ver her på Sunnmøre i vinter. Fristande å klargjere båten og kome seg på tur. Blir nok likevel å vente til slutten på februar. Kryssar fingrane og håper at veret held seg resten av året Sitér dette innlegget Link to post
TasleT Svart 1.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2014 Fint med østavær / oppholdsvær - i Troms! I Ålesund er det ca 8 timer sol i dag, og 5,3 % måne. 29. febuar blir det omtrent 10 timer sol og 0,6 % måne. Sitér dette innlegget http://www.tore.aasli.no Link to post
Eureka Svart 1.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2014 Men jeg er overbevist om at det blåser mere enn hva yr.no melder. Nettopp lagt meg til kai etter en seiltur. Forberedte første rev i storseil og miste forseil før jeg ta utpå. Fikk 5,3 knop for bare fokka.... Kjekt å trene når det blåser godt og lite sjø. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.