Tampeservice Startet 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2014 Demonterte eksosalbuen for en sjekk og det var lurt. Var passe gjengrodd. Har staket og rengjort. Ved demontering hadde jeg regnet med at det skulle vært en pakning i mellom men det var det ikke. Skal det være det? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Det fins ein tynn pakning,menom flatene er reine blir det som oftest tett.Det går også ann å bruke eksospastaHar skifta turboer og bend,der vart tett uten noe i mellom Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Det fins ein tynn pakning,menom flatene er reine blir det som oftest tett.Det går også ann å bruke eksospastaHar skifta turboer og bend,der vart tett uten noe i mellom Sitér dette innlegget Link to post
Tampeservice Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Blir ikke eksospastaen hard og sprø og vil bli borte etterhvert hvis det ikke er helt tight og uten vibrasjoner? Jeg ser at det er noe sort rundt kanten som kan minne om en type varmebestandig flatpakning? Nå som dette er rengjort og jevnet uten å slipe det ned innbiller jeg meg at dette ikke vil bli potte tett etterpå. Kanskje det hjelper å skifte klammeret for å få en med ny spenst. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Tampeservice Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Blir jo mye trykk her siden eksosen må dytte vannet over svanehalsen, derfor har jeg blitt litt skeptisk og rådvill... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.