Flem340 Startet 29.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2005 (redigert) Hei alle, og vel overstått påske. Redigert 29.Mars.2005 av Flem340 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 29.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2005 Hei alle, og vel overstått påske. Jeg trenger hjelp til å anslå verdien av en 1986 modell IVECO AIFO SRM 8061 ( 220 HK) med gjennomslag i 2 sylindre, og et PRM gear utv. 2:1. Det er sikkert noen som har litt peiling... <{POST_SNAPBACK}> Jeg ville ikke betalt mer enn 10.000, avhengig av tilstand ellers på turbo (regner med at det er turbo?), eksosmanifold etc. Her må det jo påregnes full overhaling. mvh Ståle Sitér dette innlegget Link to post
Ternen32 Svart 29.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2005 Er enig med boole maks 10 000, men jeg ville vurdert å finne en annen, Hvis denne er med turbo så kan du belage deg på og måtte bytte denne også. Er motoren utslitt så er turboen også på vei, samt full overhaling så vil dette bli dyrt. Ville i alle fall først fått et skriftlig prisoverslag på full overhaling på den. Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.