Sjeldenutpå Startet 31.Januar.2014 Del på Facebook Startet 31.Januar.2014 Av og til er forholdene slik at defrostere må stå på for å gi friskluft utenfrå, og avdugge vinduer. Men så blir det for varmt. Noen som har tips til norsk leverandør av slike slangemonterte "spjeld" som man justerer med wire for å strupe flow på varmtvannet ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
cavaler Svart 31.Januar.2014 Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 Hei. Mange eldre bilen hadde jo en sånn varmeapparatkrane som ble regulert med vaier, men begynner kanskje å bli vanskelig å få tak i.Jeg vet endel eldre amcars hadde sånne kraner, kanskje Aarnes amerikanske Bildeler, kan ha noe liggende, de har et utrolig stort og variert delelager, kan være verdt en tlf, spiller jo ingen rolle hvilken bil det egentlig tilhører, de aller fleste har 5/8" eller 16 mm slanger til varmeapparatet og det er det vel det du har i båten også. Hilsen Rune Sitér dette innlegget Link to post
gammabusa Svart 31.Januar.2014 Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 (redigert) Enig med Rune over her, bare til info: dette er en erstatningsventil til volvo 240, så ser du hvordan den ser ut http://www.wagonmeister.com/28.html Dette er en elektrisk styrt sak, så igrunn kjekk ut den. http://home.earthlink.net/~rlbpantera/HeaterValve.html Redigert 31.Januar.2014 av gammabusa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
cavaler Svart 31.Januar.2014 Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 Hei igjen Søkte litt på nett og ser at Rodin & co AS har krane og vribryter med vaier.... tlf 63893333 Hilsen Rune Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 31.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 Den til 240'n såg grei ut. Eg fann ikkje noko på rodin, men eg sliter med dårlig linje/nettverk. Høres sikkert rart ut, men eg håpte det var nokon båtleverandører som hadde noko? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
alidal Svart 1.Februar.2014 Del på Facebook Svart 1.Februar.2014 Norpart har kanskje det du ser etter? Se litt ned på siden... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.