sofa Startet 2.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2014 Hei kann jeg bruke vanlig hugget duk som er beregnet for støping m poliester, ved arbeider med epoxy ? Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 2.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2014 Nei. Epoxy krever en duk som er spesiellt produsert for at epoxyen skal mette duken. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
eivindch Svart 2.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2014 Nei. Epoxy krever en duk som er spesiellt produsert for at epoxyen skal mette duken. Det var nytt for meg. Jeg har jobbet endel med epoxy og brukt mye forskjellig slags duk og aldri hatt noen problemer. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Muren Motorsport Svart 2.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2014 http://www.westsystem.no/no/west_system/west_system_epoxy/glassfiberduker/hvordan_legge_duk+/ Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 2.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2014 Nei. Epoxy krever en duk som er spesiellt produsert for at epoxyen skal mette duken. Ikke helt. CSM beregnet for polyester er bundet med en emulsjon som binder med polyesteren og med glasset. Gir en meget sterk konstruksjon. Denne bonding agent er forskjellig for polyester og vinylester. Ved eoksy arbeid brukes ingen bonding agent. Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 3.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2014 Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.