Jump to content

Hvem selger borrelås som kan skrues fast?

glalaks

Recommended Posts

I båten min, en skibsplast 655 er putene ute festet med borrelås. Problemet er at alle festepunktene på båten (hard side) er utslitt så putene fester ikke. De gamle typene er runde med et hull i midten og skrudd fast om jeg ikke husker feil. Og de er ikke bøtelegge som sånne borrelåstaper. Hvem selger sånt?

Jeg limte på borrelås i sommer men de løsnet ganske kjapt med sol og fuktighet...

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

På Askeladden båtene jeg har hatt så har det vært trykknapper. dette fungerer veldig bra, men utfordringen i maritimt miljø er at dem setter seg.. kunsten er å smøre knappene med jevne mellomrom. på båten jeg har nå er det hemper der knappene er festa slik at det er lett å få av og på

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

• 2 uker senere...

Ref Bodehode: 3M har en borrelås som sitter bra, nesten for bra... Den er litt vanskelig å skille/åpne, men limet sitter godt. Den kan også skruves gjennom for bedre feste. Der jeg jobbet før brukte vi denne til å henge opp PlS, PC og lign.

Yeapp, instämmer, 3M är grejen när det gäller 'borrelås'!

Håller för det mesta!!!

Själv använder jag mest 'Hook and Loop MP-3526N'

Ibland även 'Dual Lock Thin SJ 457 D'

Dyrt men BRA!

:fishing:

Googla och hitta i USA, det är någon som skär emellan något sanslöst på vägen hit.

Redigert av ebonita (see edit history)
  • 2 år senere...

3M dual lock runde borrelåsbrikker blir brukt mye innen skiltbransjen. Det kan hende enkelte skilt/folie firmaer kan selge noe på detaljistnivå, men de er normalt ikke basert på salg direkte til kunder slik Jernia og andre butikker er, ofte bestiller man det man trenger til hvert enkelt prosjekt for å slippe stort lagerhold.

.

Jeg ville allikevel forhørt meg hos disse, mulig de kan gi deg adresser til butikker som selger 3M produkter. Vet det fantes en slik på Hovin/Helsfyr i Oslo tidligere, men husker ikke navnet og vet ikke om de eksisterer mer. Mulig en telefon til 3M Norge på Hvam kan hjelpe.

Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen.

• 4 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...