Islamorada Startet 3.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Februar.2014 Nettop kjøpt. Noen som har erfaring med den? 2005 Sessa Islamorada 21 med Suzuki DF140 fra 2006. http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?q=Sessa&sort=1&ref=fas&finnkode=43507920 Tips om frakt fra Ålesund til Moss? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 3.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2014 Vet at tilhengerservice (Titan tilhenger) i Ålesund leier ut hengere i denne størrelsen, de har også en avdeling i Drammen så kanskje du kan levere den der? Sitér dette innlegget Link to post
Islamorada Svart 3.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2014 Takk for innspill. Skal sjekke den i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Hadde Sessa key largo 19 før og likte båten godt. Bra skrog på den. Vet ikke hvordan din er. Men Sessa lager flotte båter;) Motoren er nydelig. Har samme selv;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Ville kjørt den på henger ned jeg. Men du må nok ha be-lappen og en litt større bil. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Islamorada Svart 4.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Ja bilen min er begrenset til 1200kg. Er det mulig til leie noen "Pickup's" rundt Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
Islamorada Svart 10.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 Egil Ulvan Rederi skal fraktes den ned til Oslofjord fra Ålesund om et par uker. Plukkes opp fra vann og settes ned igjen til havs uten krybbe. Sitér dette innlegget Link to post
Olepo Svart 10.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 Egil Ulvan Rederi skal fraktes den ned til Oslofjord fra Ålesund om et par uker. Plukkes opp fra vann og settes ned igjen til havs uten krybbe. Hei Islamorada, gratulerer så mye med ny båt . Går det an å spørre hva du skal betale for denne frakten? (Kan godt ta det på IM). Jeg har nylig kjøpt en båt i Bergen, (Bavaria 25 Sport). Denne skal transporteres til østlandet (Holmestrand) til våren og jeg er i den forbindelse i ferd med å sjekke priser hos noen transportører. Jeg regnet med at det ville bli kostbart med skipsfrakt, men kanskje ikke??? Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 10.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 Kunne og vært interessant i pris på noe slikt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.