suzuki er 50 Startet 8.Februar.2014 Del på Facebook Startet 8.Februar.2014 Hei! kjøpte en 30 hk Yamaha påhengsmotor i høst! motor plata mangler og det er slått inn et nytt nr med serie nr osv der plata skal sitte! ringt politi og tatt kontakt med både småbåtregisteret og securiti og sjekket der en kan sjekke ut om ikke motoren er stjålet da dette ser litt rart ut i mine øyne!den er ikke registrert stjelt noen plasser så jeg har god samvittighet men vil prøve og få lagd ei ny orginal plate så det ikke ser så dumt uti fra brygga hvis noen kommer til og sjekke ut dette da båten er securiti merket og vil at motoren skal også securiti merkes og forsikres! takker for all hjelp og svar på åssen jeg skal få dette til Sitér dette innlegget Link to post
suzuki er 50 Svart 9.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2014 ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 9.Februar.2014 Del på Facebook Svart 9.Februar.2014 Du har gjort det du kan gjøre med dette, undersøkt og dokumentert at motoren ikke er stjålet. Jeg ville lagt saken død. Jeg kjenner ikke til at det kan skaffes nye originale skilt, dessuten bør vel det nye serienr som er påført ha en bakgrunn. Hvem er det som har gjort det ? Sitér dette innlegget Link to post
suzuki er 50 Svart 12.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 det aner jeg ikke!motoren var slik med 2 eirere før meg på den!skal ordne slik jeg får registrert motoren i hvertfall da den skal inn i bårkortet på båten! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.