All In Startet 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2014 OL meg her, og OL meg der... Moro det, men mere opptatt av båtsesongen som er like om hjørnet. Neste måned faktisk for vår del. Mentalt forberedt til alle oppgraderinger og fornyelser, til isen slipper taket (kan umulig være mange cm i år), og vi kan skifte vann rundt propellene. Og vi gleder oss..... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Regner med å sette den på sjøen ca midt i Mars.... Joda, det er rene julekvelden det... Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Mars kan være den verste snømåneden her sør, så det blir nok ikke før etter påske. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Er en mnd på etterskudd allerde, pga defekt dynamo. Nå ryktes det at ferdatorsken og er kommet, og mars er definitivt en god måned for fine helgeturer, så jeg er veldig spent på når vi kommer i gang i år... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Draco24styling Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Mange fine dager i mai. Så i siste halvdel av april går den ut. Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
alfaalfa Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Ut i april, slik at 1 mai kan brukes til båttur! Sitér dette innlegget Link to post
Stjerneglimt Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Målet er at båten skal ligge strøken og servet på vannet i god tid før påske. En båt ligger på utsiden av meg, så jeg er litt avhengig av at han har samme plan. Sitér dette innlegget Årets tur gikk til Danmark. Les blogg her, bla tilbake til 29. mai: http://stjerneglimt.tumblr.com/ Link to post
Dykker Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Ligger i en annen boblehavn i år en tidligere. Der er det isfritt i havneområdet utenfor, så nå kan jeg faktisk bruke båten året rundt. Ikke dårlig det i Indre Oslofjord! http://www.naledi.no Sitér dette innlegget Link to post
tommyl Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Bestilt flybiletter Oslo-Stavanger 12April. Stavanger-Oslo starter opp 14 April håper jeg Tommy Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Har bestilt utsett sammen med fetter 4. april. Vært i båten i dag for modifikasjon av uttak for varmedyse i "stua" :-) Under 2 mnd !! Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Sjösättning är beställd till 8 april om inte vintern kommer. Första tur blir över påsk till Kärringön, Fiskebäckskil , Mollösund eller motsvarande lite beroende på väder. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Båtlivet praktiseres hele året, med variasjoner. Heldigvis. Med fruen ombord er det fra påske til oktober. Normalt blir det Kostersundet til påske med båtvenner. Vinteren brukes til vedlikehold og fiske og for å teste/ utprøve nytt utstyr for båtmagasinet Båtens Verden. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Euklid Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Jeg var i utlandet til og med 13. januar, så om fem dager har jeg én måned i båten så langt. Hittil har det blitt mer motorfiks enn seiling, men nå har jeg til gjengjeld kjølevannskretser så rene at de kan drikkes av. Men båten trenger sårt å få en tur på land, får se om ikke jeg får til det en helg i mars. Sitér dette innlegget Link to post
Seajoy Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Henter båten i Selje 27 Mars, og da er sesongen i gang. Sitér dette innlegget Link to post
akva Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Starter med rubbing og polering til uka, litt å gjøre innvendig. Kjøpte en Hasla 27 rett før nytt år. Går alt som det skal vil båten bli sjøsatt til påske. Gleder meg som en unge Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Henter båten i Selje 27 Mars, og da er sesongen i gang. Ny Saga? Sitér dette innlegget Link to post
Seajoy Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 ja 325 Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Gratulerer Seajoy med ny båt. Morsomt og spennende. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Svensk Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 ja 325 Gratulerar! Sitér dette innlegget Link to post
Seajoy Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Takk Går og teller dager Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Takk Går og teller dager Såg både 325 och 365 på båtmässan i Göteborg. Det såg mycket bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Henter båten i Selje 27 Mars, og da er sesongen i gang. Gratulerer med ett godt valg av Båt og jeg Forstår godt att dagene telles ned til en slik stor dag. Jeg er selv mangeårig Sagaeier og er derfor som mange andre Sagabåteiere interessert i Fabrikkens ve og vel. Lurer derfor på om det muligens blir en liten Saga konvoi i år. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Pleier ha sesongstart til påske Ligger alltid ute, men i år må båten opp før sesongstart trur eg. Er redd både groe og zink trenger pleie. Ellers pleier eg av og til tusle ein tur, men i år har det bare vert arbeid ombord, så båten ligger stormfortøyd ennå. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
MajorAndy Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Mon ikke jeg starter klargøringen om 3-4 uger og så bliver det søsætning slut marts hvis vejret ikke slår om i vinter i marts. Desværre har jeg lovet familien en påsketur til Italien så den kommer jeg ikke til at holde i båden. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Første uke i april tar jeg presenningen av Saowanee i Hankøsundet. Tora blir på land til i mai. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.