Inter 9000 Startet 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2014 Da er båtpussen igang. Deilig med mildvær og snøsmelting. Er det fler som tenker på påsketur i år? Er blitt en tradisjon for oss med tur til Olavsundet. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
LM 605 Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Kan det være noe fornøyelse med båtpuss i to varmegrader og med kuling og vekselvis regn og sludd i lufta. Sjarmen med båtpussen er jo i solveggen når sola varmer litt. Vi er jo bare i begynnelsen av Januar, så vi kan få vinter enda et par måneder fremover. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 8.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Hehe, ja. Du sier noe. Godt å være igang. Båten står inne. Så det er like greit å få gjort det. Kjenner vi gleder oss til sesongen starter. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
LM 605 Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Det er klart. Innendørs blir det jo noe helt annet , særlig hvis det er i et oppvarmet lokal. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 13.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2014 Inter 9000, håper vi rekker påska i år også.... Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 13.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2014 Åå så flott. Ja, dette er jo tradisjon. Så tur til Olavsundet blir det. Påska Er jo litt seinere enn i fjor. Så mulig det ikke er fullt så skarpt :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
finnmarken Svart 13.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2014 Ser jo vanvittig flott ut der. Jeg rekker vel ikke ut med båten til påske, men innrømmer at jeg blir frista. Hvor lang tid bruker du med din Inter 9000 til Mandal? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 13.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2014 Fra mandal sentrum til olavsundet er det 15 nautiske mil. Det er en utrolig flott plass. Gode tur muligheter. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Øya Svart 16.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2014 Vi kommer nok innom Olavsundet i sommer men neppe før det er full sommer. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Roger og Olina Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Hvor mange båter pleier det å være der i påsken? Plass til en nykommer? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Vil nesten si det er væravhengig, har variert i fra relativt fullt i t-skjorte vær, til heller tomt med sludd og kuling. I år er påsken forholdsvis sein så det kan fort bli noen båter. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Ja, det er vel slik som det pleier. Er det snaddervær, så er det stort sett fullt overalt. Er det mindre godt, raka tomt (nesten) Er ikke så redd for litt vær jeg da.. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 20.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Totalt 14 båten som var innom ifjor. Torsdag til lørdag. Kjempe bra. Nykommere er hjertelig velkomne. Er dere langveis fra? Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Roger jo Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Hvor mange båter pleier det å være der i påsken? Ikke så mange som her. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Inter 9000 Svart 20.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Flott bilde :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Roger og Olina Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Nei, vil ikke si det Kr.sand Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 23.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2014 Er spendt på påskeværet. Er ikke lange svippen fra Kr, sand for dere nei. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
lano2 Svart 24.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2014 Håper påska blir litt som på bildet, men uten det hvite pulveret. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 24.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2014 Nydelig :-) Båten er stoffet og sink byttet. Bare polering å rydde inn puter og div. Nermer seg med stormskritt :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
hanto1 Svart 24.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2014 Real bakstørn er på trappene, blir deretter og fylle på med et tonn puter, utstyr & stæsj. Det går rette veien nå.. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 8.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2014 Er vår i lufta nå. Deilig. Håper på sjøsetting før månedslutt. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 24.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2014 Nå er det ikke lenge før båten skal flyte. Blir sjøsetting neste uke. Så ser det oljeskift pluss div testing før vi legger ut på påskeferie. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 11.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2014 Hei å hå godt båtfolk. Er det noen som har plan om båtpåske i år. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Roger og Olina Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Fått båten på vannet da Inter? Vi hadde en tur ut i dag. Blåste friskt utpå. Tok en tur til byen og hadde litt lunsj. Trenger jo ikke å være spil på vannet alltid? Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Håper på båttur i påska Er noen ting som må falle på plass, men så er vi klare.... Og Olavssundet er jo favorittplassen vår, så hadde vært fint med en tur der.... Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.