Roger og Olina Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Spørs om ikke vi svinger innom vi også viksund. Problemer med båten? Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Nei, båten er i fin form. Må bare få helsa til mannskapet på plass Vi hadde helgen for 14 dager siden i Olavssundet, og det var en fantastisk start på sesongen. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Roger og Olina Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Det skal jeg tro ja. Håper helsa bedrer seg da Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 12.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Ja båten er på vannet. Litt hytte påske nå først. Så olavsundet med båt. Hihi. Mulig tirsdag ettermiddag eller onsdag. Får se været an. Har fri de tre arbeidsdagene. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Roger og Olina Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Noen som har det. Må nok jobbe jeg...Onsdag`s kveld går vi nok i båten Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 13.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Da sees vi nok på onsdag. :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
lano2 Svart 13.April.2014 Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Det er mulig vi dukker opp onsdag eller torsdag, og vi likte jo godt at Inter 9000 flyttet seg og tok i mot oss i fjor... :thumbsup: Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 13.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Ja . må jo ta hensyn til de med kjøl. ;-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 16.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2014 Nå er vi etablert oss i Olavsundet. På høyre side hvis enn kommer fra Ny Hellesund. Det på grunn av vinden. Utrolig flott til å være i påsken. God dybde til kjøl båt også, Lano2. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
lano2 Svart 17.April.2014 Link til dette innlegget Svart 17.April.2014 Takk for info! Admiralinnen skal på jobb på lørdag, så vi er litt usikre ennå... Sandøy frister også litt, hvis vinden snur. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 17.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2014 Vi hadde besøk av Roger og Olina. Kjempe koselig. Været er jo litt pjusk nå, men det meldes at det skal lette. Det er fortsatt plass. ;-) Det er jo god seil vind idag. Lano2. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Roger og Olina Svart 17.April.2014 Link til dette innlegget Svart 17.April.2014 Hei Inter og takk for i går. Strøken båt dere har Vi gikk tidlig i dag og fikk husket oss litt utpå. Kos dere videre, så ses vi plutslig igjen og hils til din kone fra oss. Mvh Roger og Olina Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 17.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2014 Takk i like måte. Ja. Det er vel litt friskt utpå. Deilig å bare sitte inne i varmen. Treffes putselig igjen. Må bare si ifra om dere trenger tips til perler lengre vest. Mye flott. Vi er mye utpå. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Roger og Olina Svart 17.April.2014 Link til dette innlegget Svart 17.April.2014 Det skal jeg huske på. Vi skal kanskje en tur Vestover igjen i morgen. Muligens Mandal. Får se været litt ann Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 17.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2014 Det er jo knall. Mulig vi sees.:-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
lano2 Svart 17.April.2014 Link til dette innlegget Svart 17.April.2014 Været ødela, så vi prioriterte båtpuss og "før ankerdram". cathy ble ren og pen, så skal dere forbi på Nordfjorden, så kan dere jo stikke innom. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.