Figaro Startet 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2014 Da jeg skulle tømme berederen i høst, gikk den lille plastdelen ( se bilde) som styrer overtrykksventilen istykker. Det viser seg at det er vanskelig å få kjøpt denne løst, så for å slippe å kjøpe ny Isotemp bereder, håper jeg at noen på forumet vet noe om hvor jeg kan få tak i denne lille plastdelen, eller om noen skulle ha den liggende. Uten denne delen blir det vanskelig å få tømt berederen for vann. Gode forslag for hvordan greie seg uten denne delen, mottas med takk!:) Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
taunus Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Bytt til ny overtrykksventil.. Den orginale er no drit. har kastet 100 slike.Ikke bytt til lik, men til en som ser ut som en hjemmemodell. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.