joda24r Startet 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2014 Jeg vil få tak i nye utvendige puter til en Joda 24 fra 1981. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike rimelig? Kan godt være brukte. Noen annonsesider som kan være aktuelle? Det er jo et rimelig smalt marked for slik regner jeg med. Takk for eventuelle svar. :) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Prøv Skisma! Sitér dette innlegget Link to post
joda24r Svart 10.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 Takk. Problemet er bare at jeg ikke har de originale putene. Det burde jeg sikkert skrevet. Vet ikke helt hvordan jeg kan få tak i disse målene? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 10.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 Hei! Har hatt Joda 24 eg og, for svært lenge sidan. Trur det skulle vere enkelt med nokre mål. Enkle puter dette. Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 11.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Lag maler i papp/papir som passer helt nedpå benkene. Bestem deg for tykkelse på putene, så måler du hvor mye bredere enn malen de må være på toppen. (Regner med at de skal gå ut mot skroget) Malen + opplysninger om "overhenget" er tilstrekkelig for en "putemaker" - og de er det mange av. Multisøm og Industrisøm er to kandidater, men det kommer jo litt an på hvor du holder til. Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 11.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Prøv og ta kontakt med Ingman på Joda og hør med han,han har bygd båten din så han har sikkert noen gode råd til deg Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 15.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2014 (redigert) Hm Redigert 15.Februar.2014 av Ålahåve (see edit history) Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.