nor star 290.. Startet 13.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 13.Februar.2014 Heisann Irreterer meg over hendler er tunge og trege for å bevege, er det noe som kan gjøres med dette eller er det bare å bestille nye wire? Finnes det teflontype av disse wirene, mener jeg har hørt de er bedre. Båten er en P360 fra 97 Noen som har skiftet dette før på lignende båt? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 13.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2014 En kurrant jobb å bytte hvis du ikke vil ta steget fullt ut å montere elektronisk kontroll. Byttet på gamle Escada (P35)og den ble som ny å manøvrere. Husk att kablene er kodet/nummererte. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
nordan family 27 Svart 13.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2014 Det kan hende det bare er synkroniseringsboksen din, eller at det er litt krapp bøy et sted. Synkroniseringsmekanismen er jo følsom for at hendelen som ikke er i bruk står i riktig posisjon og ikke presser mekanismen - da blir den veldig hard. Har du sjekket om du kan løsne på bremsen på hendelen? Byttet selv en vaier (dvs det var bare en tykk ståltråd inne i plasten) for et par år siden etter at den brakk under manøvrering. Veldig kjedelig det, motoren sto i revers, jeg satt på fly, og hadde startet maskinene nede. Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 13.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2014 Byttet du til elektroniske på Escada ? Du sier de er kodet, tenker du på merket lengde eller annen form for koding? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 13.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2014 Nedia, jeg bare byttet kablene. Kablene er merket med lengde og et artikkelnr Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
hanto1 Svart 14.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2014 Det finnes spesialkabler for glattere overføring, koster litt mere enn standard, men de er verd prisen. Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 14.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2014 Vet du leverandør? Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 14.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2014 Har samme problemet med mine Teleflex-kabler. Har du noe merke/navn ang. disse spesialkablene hanto 1? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.