JRK Startet 30.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2005 Hei, Har rekkverk med kalesjestoff rund taket av akterkabinen. Har lyst til å erstatte stoffet med plast. Da har jeg ihvertfall 3 valg. Plexiglass, Lexan og Polurethan. 1. Er det noen som har egne erfaringer ved bruk av disse. 2. Hva er de vesentligste forskjellene i egenskaper på disse. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 30.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2005 (redigert) Er det noe sånt du vil ha: Redigert 30.Mars.2005 av thor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 30.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2005 Hei, Ikke akkurat, men båten din er fin den. Båten er en Kragrø 32 (Helt tett båt med akterkabin) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 30.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2005 Den begynnern å bli støggammal da. 19 år,men holder for den grisen som eier den. Vil du ha plexi mellom rekkverk og taket på A/C? Takluka mi er bygd i `herdet Plexi`. Om det er Lexan eller ikke vet jeg ikke,men det blir ikke ripete av mekanisk påvirkning. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 30.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2005 Hei, Vil du ha plexi mellom rekkverk og taket på A/C? Ja det var det som var tanken, etter 8 år begynner kalesjestoffet å bli noe slitt. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 30.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2005 Da misforstod jeg i første svaret da. Du kan høre med disse :KREATIV PLAST 33 32 00 35. Det er de som har laget luka på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.