superhenning Startet 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2014 Hei. Jeg har en gammel Saga Båtsmann jeg bruker til å fiske med. Da jeg er lei av å ro denne tenkte jeg å kjøpe meg en motor. Akterspeilet ser ut til å passe kort stamme, men det er dyp kjøl på denne, så jeg ble i tvil om man går ut fra akterspeil eller kjøl når man velger motor. Tenkte å kjøpe en Yamaha F8. Det er vel en grei motor. Båten tåler max 8 hk. Henning Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 kort kort akterspeil høyde ca 38 cm lang akterspeil høyde ca 51 cm Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
dude Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 går fint med kort stamme på denne.. kan sikkert ha ti hester også om du ønsker det. den legger seg lett på bak om du ønsker litt fart. Sitér dette innlegget Link to post
Tjukkholm Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Den skal ha kort stamme. Har en slik selv. Den er forresten tilsalgs om noen er interessert.. :-) Sitér dette innlegget -Min båt er så liten og havet så stort. Link to post
superhenning Svart 19.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2014 Takk for svar. Får se om jeg går for en 9.9 heller. Den veier jo bare 1 kg mere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.