Jump to content

Draco 1700 - Trenger tips for maling innvendig

Gromling

Recommended Posts

Her er det flere Draco-prosjekter, og ikke minst Draco-entusiaster som sikkert også kan gi deg noen tips!

http://www.flatsea.net/forum/index.php?PHPSESSID=9b0da8acc1e31a4cc212dc1aa17af31f;wwwRedirect

Omtrekking av puter er greit å få gjort. Selv brukte jeg Buskerud Båt & Motorservice i Hallingby når jeg fikk putene til min Draco 2100SC trukket om. Rimelig og bra!

Jeg tror det skal gå an å få tak i nye originale stoler, men nå husker jeg ikke hvem som lager disse. Søk på forumet jeg nevnte over. Jeg brukte stoler fra Blue Sea, og fikk resten av salongen sydd i matchende sky. Hvis man vil beholde båten helt original så er jo ikke det noe alternativ, men å trekke om gamle stoler er i hvert fall et dyrt og dårlig alternativ.

Mitt tips vil derfor være å finne stoler først, original eller ikke, og så finne passende sky/stoff hos en som syr.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...