andersb
Ja markedet er snevert, har solgt lignende en gang før, men da til 1/3 av prisen, "problemet" med den nå er at jeg har kasta så mye penger og at at alt er flett nytt unntatt selve plastikken. Så får se. Jeg regner verdien på skuta til prisen av motorene minus verditap, og litt for plastikken. Selge en båt der garantien ikke går ut før slutten av sesongen 2020 hjelper også for kjøper. Rigging og spesial ditt og datt får man 0 igjen for kronemessig, men den blir forhåpentligvis mer attraktiv.
Trodde forrige 32 foter til 7 siffer skulle ligge lenge, men gikk på dager, skal sies at den var velholdt. Forrige 28 fots skjærgårdsjeep lå vel i 2 uker, det var bensinsluker av dimensjoner og brukte tilsvarende 2 takt olje men var i topp stand. Har hatt båter som har ligget i 3 mnd og annonsen skal gå ut når noen plutselig ringer og skal ha. Time will show.
En produsent jeg liker skal lage en ny og større båt kontra utvalget sitt i dag, hele 6 fot opp, så er den jeg går og venter litt på, så prøver å time det og få en av de første når de kommer, vi får se hva som skjer.