Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

På sjøen snakker vi ikke om penger og lønnsomhet (båt er ikke lønnsomt uansett), men kun om hvilke valg vi tar og ikke tar ;-)

 

Jeg påkoster en nokså dyr innendørs opplagspakke hos førsteklasses båtverksted anbefalt av forhandleren, i likhet med første eier. At båten er der fortsatt og har kun vært der med slik påkostet vedlikehold hvert eneste år siden ny gir båten et slags "varemerke" når den skal selges videre og oss som brukere/eiere en spesielt god trygghet og ekstraservice når noe evt måtte skje, men koster jo også flesk. I mine øyne er det verdt det om jeg først skal ha skikkelig skute, og jeg så selv kun etter båt med slikt vedlikehold, da vi har eid betydelig dårligere vedlikeholdt båt tidligere og fikk den gangen en del uventet og kostbart kluss, sannsynligvis pga at kun servicer og det som måtte gjøres med båten var blitt gjort. Så ser denne vedlikeholdte båten også ut som ny og blir levert slik hver vår. Likevel er båt fortsatt båt og ekstraordinære ting som koster vil alltid komme i både pose og sekk.

Men bare en eneste nyåpnet Corona med lime i solsteken på herlig vann cruisene utover i god solstek er alt av kostnader glemt og det er verdt det.

Lingefan

Lingefan

På sjøen snakker vi ikke om penger og lønnsomhet (båt er ikke lønnsomt uansett), men kun om hvilke valg vi tar og ikke tar ;-)

 

Jeg påkoster en nokså dyr innendørs opplagspakke hos førsteklasses båtverksted anbefalt av forhandleren, i likhet med første eier. At båten er der fortsatt og har kun vært der med slik påkostet vedlikehold hvert eneste år siden ny gir båten et slags "varemerke" når den skal selges videre og oss som brukere/eiere en spesielt god trygghet og ekstraservice når noe evt måtte skje, men koster jo også flesk. I mine øyne er det verdt det om jeg først skal ha skikkelig skute, og jeg så selv kun etter båt med slikt vedlikehold, da vi har eid betydelig dårligere vedlikeholdt båt tidligere og fikk en del kluss, sannsynligvis pga det. Så ser denne vedlikeholdte båten også ut som ny og blir levert slik hver vår. Likevel er båt fortsatt båt og ekstraordinære ting som koster vil alltid komme i både pose og sekk.

Men bare en eneste nyåpnet Corona med lime i solsteken på herlig vann cruisene utover i god solstek er alt av kostnader glemt og det er verdt det.

Lingefan

Lingefan

På sjøen snakker vi ikke om penger og lønnsomhet (båt er ikke lønnsomt uansett), men kun om hvilke valg vi tar og ikke tar ;-)

 

Jeg påkoster en nokså dyr innendørs opplagspakke hos førsteklasses båtverksted anbefalt av forhandleren, i likhet med første eier. Dette gir båten et slags "varemerke" når den skal selges videre og oss som brukere/eiere en spesielt god trygghet og ekstraservice når noe evt måtte skje, men koster jo også flesk. I mine øyne er det verdt det om jeg først skal ha skikkelig skute, og jeg så selv kun etter båt med slikt vedlikehold, da vi har eid betydelig dårligere vedlikeholdt båt tidligere og fikk en del kluss, sannsynligvis pga det. Så ser denne vedlikeholdte båten også ut som ny og blir levert slik hver vår. Likevel er båt fortsatt båt og ekstraordinære ting som koster vil alltid komme i både pose og sekk.

Men bare en eneste nyåpnet Corona med lime i solsteken på herlig vann cruisene utover i god solstek er alt av kostnader glemt og det er verdt det.

Lingefan

Lingefan

På sjøen snakker vi ikke om penger og lønnsomhet (båt er ikke lønnsomt uansett), men kun om hvilke valg vi tar og ikke tar ;-)

 

Jeg påkoster en nokså dyr innendørs opplagspakke hos førsteklasses båtverksted anbefalt av forhandleren, i likhet med første eier. Dette gir båten et slags "varemerke" når den skal selges videre og oss som brukere/eiere en spesielt god trygghet og ekstraservice når noe evt måtte skje, men koster jo også flesk. I mine øyne er det verdt det om jeg først skal ha skikkelig skute, og jeg så selv kun etter båt med slikt vedlikehold, da vi har eid dårligere vedlikeholdt båt tidligere. Så ser den også ut som ny og blir levert slik hver vår. Likevel er båt fortsatt båt og ekstraordinære ting som koster vil alltid komme i både pose og sekk.

Men bare en eneste nyåpnet Corona med lime i solsteken på herlig vann cruisene utover i god solstek er alt av kostnader glemt og det er verdt det.

Lingefan

Lingefan

På sjøen snakker vi ikke om penger og lønnsomhet (båt er ikke lønnsomt uansett), men kun om hvilke valg vi tar og ikke tar ;-)

 

Jeg påkoster en nokså dyr innendørs opplagspakke hos førsteklasses båtverksted anbefalt av forhandleren, i likhet med første eier. Dette gir båten et slags "varemerke" når den skal selges videre og oss som brukere/eiere en spesielt god trygghet og ekstraservice når noe evt måtte skje, men koster jo også flesk. I mine øyne er det verdt det og jeg så kun etter båt med slikt vedlikehold, da vi har eid dårligere vedlikeholdt båt tidligere. Så ser den også ut som ny og blir levert slik hver vår. Likevel er båt fortsatt båt og ekstraordinære ting som koster vil alltid komme i både pose og sekk.

Men bare en eneste nyåpnet Corona med lime i solsteken på herlig vann cruisene utover i god solstek er alt av kostnader glemt og det er verdt det.

Lingefan

Lingefan

På sjøen snakker vi ikke om penger og lønnsomhet (båt er ikke lønnsomt uansett), men kun om hvilke valg vi tar og ikke tar ;-)

 

Jeg påkoster en nokså dyr innendørs opplagspakke hos førsteklasses båtverksted anbefalt av forhandleren, i likhet med første eier. Dette gir båten et varemerke når den skal selges videre og oss som brukere/eiere en spesielt god trygghet og ekstraservice når noe evt måtte skje, men koster jo også flesk. I mine øyne er det verdt det og jeg så kun etter båt med slikt vedlikehold, da vi har eid dårligere vedlikeholdt båt tidligere. Så ser den også ut som ny og blir levert slik hver vår. Likevel er båt fortsatt båt og ekstraordinære ting som koster vil alltid komme i både pose og sekk.

Men bare en eneste nyåpnet Corona med lime i solsteken på herlig vann cruisene utover i god solstek er alt av kostnader glemt og det er verdt det.



×
×
  • Create New...