Jump to content

Edit History

John_Kr

John_Kr

Skrivefeil

Jeg fikk tilbud fra min Leverandør om at de kunne stå for salg av min båt, 3 år gammel båt. Jeg aksepterte tilbudet og de la ut finnannonse i firmaets navn, de dekket også alle utgifter. Leverandøren utførte servise og videreførte garantien uten at jeg var i kontakt med den nye eier (kjøper). Båten lå noen dager på finn, ble raskt solgt. Fikk kanskje noen kroner mindre en det jeg regnet med helt i fra starten av, men var egentlig fornøyd da jeg slapp alt styret. Kjøperen var kun i kontakt med Leverandøren (merkeforhandler), trygghet for ham også. Alle parter fornøyde.

Motytelse - tegnet kontrakt på ny 2018 modell.

John_Kr

John_Kr

Skrivefeil

Jeg fikk tilbud fra min Leverandør om at de kunne stå for salg av min båt, 3 år gammel båt. Jeg aksepterte tilbudet og de la ut finnannonse i firmaets navn, de dekket også alle utgifter. Leverandøren utførte servise og videreførte garantien uten at jeg var i kontakt med den nye eier (kjøper). Båten lå noen dager på finn, ble raskt solgt. Fikk kanskje noen kroner mindre en det jeg regnet med helt i fra starten av, men var egentlig fornøyd da jeg slapp alt styret. Kjøperen var kun i kontakt med Leverandøren (merkeforhandler), trygghet for ham også. Alle parter fornøyde.

Jeg tegnet ny kontrakt på ny 2018 modell.

John_Kr

John_Kr

Jeg tegnet ny kontrakt på ny 2018 modell.

John_Kr

John_Kr

Jeg fikk tilbud fra min Leverandør om at de kunne stå for salg av min båt, den er 3 år gammel, jeg aksepterte det samt at de la ut finnannonse, de dekket alle uygifter. Jeg tegnet ny kontrakt da på en 2018 modell. Leverandøren utførte servise og videreførte garantien uten at jeg var i kontakt med nye eier (kjøper). Båten lå noen dager på finn, ble raskt solgt. Fikk kanskje noen kroner mindre en det jeg regnet med helt i fra starten av, men var egentlig fornøyd da jeg slapp alt styret. Kjøperen var kun i kontakt med Leverandøren (merkeforhandler), trygghet for ham også. Alle parter fornøyde, jeg venter på ny båt.

• Create New...