Jump to content

hva er korrekt pris for plattgatter i tre?

great7

Recommended Posts

Hei great7, akkurat rett pris er jo ikkje godt å si, men 80 laksar er ingen u-pris, hva får du for 80 tusen ellers, her kan du feriere i mangen år og kose deg, arbeid er det med alle båter om di er av alt annet en tre, har selv hatt trebåt i 22 år og noen fantastiske ferier. For min del hadde eg båten inne i hus hver vinter så det hjalp jo litt på arbeidet.

Sjekk motor og teknisk, skroget ser jo OK ut,

Lykke til.

Hei great7, akkurat rett pris er jo ikkje godt å si, men 80 laksar er ingen u-pris, hva får du for 80 tusen ellers, her kan du feriere i mangen år og kose deg, arbeid er det med alle båter om di er av alt annet en tre, har selv hatt trebåt i 22 år og noen fantastiske ferier. For min del hadde eg båten inne i hus hver vinter så det hjalp jo litt på arbeidet.

Sjekk motor og teknisk, skroget ser jo OK ut,

Lykke til.

Denne kan du få for 100 tusen UTEN motor, båten er lagret inne hver vinter i 23 år, hadde VP AQAD41DP,topp 22knop, cruise ca18knop.

bilde

Det er jo endel arbeid på denne...

Men priser på ting som er for spesielt interesserte er bestandig vanskelig å anslå, er motor og skrog i veldig god stand er det et godt utgangspunkt for et prosjekt :-) gjerne med en tråd her på BP :-)

Her er et tips om en annen plattgatter.

Denne har god historikk og var i 2012 avertert for 140000kr

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46728580&searchclickthrough=true

Vurderte den selv den gang, men fikk et gulltilbud på min nåværende båt...

Livet er for kort til å kjøre diesel

Pris er relativt. Hva tilsvarende båter koster lokalt og hvor langt man eventuelt kan tenke seg å farte for å handle seg båt og hvor lyst man har på akkurat den båten. Men enig med Bodehode, endel å gjøre på denne, mange lekkasjepunkter og endel mørkt tre og områder man bør undersøke grundig! I forhold til furuholmen her er den veldig dyr synes jeg ;)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...