great7 Startet 19.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2014 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46291111&searchclickthrough=true Sitér dette innlegget Link to post
Arnfinn Vølstad Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46291111&searchclickthrough=true Hei great7, akkurat rett pris er jo ikkje godt å si, men 80 laksar er ingen u-pris, hva får du for 80 tusen ellers, her kan du feriere i mangen år og kose deg, arbeid er det med alle båter om di er av alt annet en tre, har selv hatt trebåt i 22 år og noen fantastiske ferier. For min del hadde eg båten inne i hus hver vinter så det hjalp jo litt på arbeidet. Sjekk motor og teknisk, skroget ser jo OK ut, Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Arnfinn Vølstad Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Hei great7, akkurat rett pris er jo ikkje godt å si, men 80 laksar er ingen u-pris, hva får du for 80 tusen ellers, her kan du feriere i mangen år og kose deg, arbeid er det med alle båter om di er av alt annet en tre, har selv hatt trebåt i 22 år og noen fantastiske ferier. For min del hadde eg båten inne i hus hver vinter så det hjalp jo litt på arbeidet. Sjekk motor og teknisk, skroget ser jo OK ut, Lykke til. Denne kan du få for 100 tusen UTEN motor, båten er lagret inne hver vinter i 23 år, hadde VP AQAD41DP,topp 22knop, cruise ca18knop. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 80.000 for en (prosjekt)båt i tre som er ribbet for innredning var dyrt. Eg vil anslå 40-50. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bodehode Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Det er jo endel arbeid på denne... Men priser på ting som er for spesielt interesserte er bestandig vanskelig å anslå, er motor og skrog i veldig god stand er det et godt utgangspunkt for et prosjekt :-) gjerne med en tråd her på BP :-) Her er et tips om en annen plattgatter. Denne har god historikk og var i 2012 avertert for 140000kr http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46728580&searchclickthrough=true Vurderte den selv den gang, men fikk et gulltilbud på min nåværende båt... Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Moas-ark Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Pris er relativt. Hva tilsvarende båter koster lokalt og hvor langt man eventuelt kan tenke seg å farte for å handle seg båt og hvor lyst man har på akkurat den båten. Men enig med Bodehode, endel å gjøre på denne, mange lekkasjepunkter og endel mørkt tre og områder man bør undersøke grundig! I forhold til furuholmen her er den veldig dyr synes jeg ;) Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.