RSL Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Legg inn en overnatting i Arendal eller Grimstad og blås i snittfart. Trivselsfart er mye viktigere. Dette er uansett en reise som lett går på to dager, så sett av tre. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Inter 9000 Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Tenkte ikke å pese på i 10 timer. Men er enklere å planlegge etappene. Tenker det blir ca4 timer over 3 dager. Lykke til med ny båt Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Roger og Olina Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Planen er å bruke 2 dager. Overnatting i Risør, så får vi se hvordan vi gjør det videre. Om været er bra, så kan det nok hende vi kjører til Arendal, tar Nidelva til Søm/Hasla for så å gå videre. Det blir nok en stopp i Grimstad også for å vise båten til familien som bor der. Må si jeg gleder meg som en liten guttunge som ligger våken natten før 24 des he he Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Hehe. Sånn skal det være. Knall God tur. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Lars Kirkeng Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Ha en riktig god tur :-D Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Takker for det Lars Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.